Berita Terkini

LENOVO THINKVISION 19" INCH LCD MONITOR L193PC


Penerangan:
Lenovo ThinkVision L193p Monitor menawarkan kualiti imej yang menarik dengan kedua-dua analog dan penyambung digital dan pendirian ergonomik yang mempunyai kecondongan, pusing, pivot, dan pelarasan ketinggian. Reka bentuk ThinkVantage yang diperbadankan meningkatkan kebolehgunaan dan membuat monitor dan mudah untuk digunakan. Ia melengkapkan reka bentuk sistem ThinkPad dan ThinkCentre dan termasuk lampiran untuk pilihan Bar Bunyi ThinkVision USB (dijual berasingan). Lenovo ThinkVision L193p adalah ahli keluarga Siri Prestasi monitor. Ia adalah paling sesuai bagi mereka yang menghabiskan masa yang lama di komputer atau dalam persekitaran yang berbilang monitor yang menggunakan aplikasi perniagaan maju. Lenovo ThinkVision L193p membolehkan anda untuk menjadi mesra alam tanpa menjejaskan prestasi. The Produk Elektronik Penilaian Alam Sekitar Alat (EPEAT) kadar yang ThinkVision L193p dalam kategori yang Gold untuk menjadikannya monitor yang paling mesra alam yang terdapat hari ini.

Ciri-ciri:

Lenovo ThinkVision L193p LCD adalah ahli ThinkVision Prestasi Siri skrin rata LCD monitor keluarga. Keluarga LCD skrin rata termasuk monitor Essential dan Prestasi. monitor Siri Essential termasuk produk berkualiti pada harga yang berpatutan. Monitor Siri Prestasi termasuk P model untuk menawarkan pelbagai pilihan boleh laras dan X model menambah ciri-ciri khusus yang lain, seperti sambungan USB, sudut tontonan yang lebih luas, dan pelarasan pivot automatik.



Mod kilang-pratetap tidak boleh ditulis ganti, tetapi boleh disesuaikan dengan pilihan peribadi. Tetapan baru disimpan secara automatik dalam salah satu daripada lokasi pengguna dan teringat setiap kali mod yang digunakan. Tetapan kilang untuk mod yang digunakan, jika ada, boleh dipulihkan dengan beroperasi semula control.Informasi tentang mod paparan yang diterima semasa ditunjukkan dalam paparan pada skrin. Walau bagaimanapun, ia dipaparkan pada kadar refresh optimum panel LCD sebanyak 60 Hz. Itu yang perlu untuk membuat sedikit perubahan kepada imej yang dipaparkan untuk mengimbangi perubahan dalam pengaturan masa isyarat video. Kawalan pengguna boleh digunakan untuk membuat pelarasan tersebut.

The ThinkVision L193p monitor dibekalkan dengan cerai kabel 3.0 meter video (15-pin D) dan 3.0 meter kabel digital (DVI-D untuk DVI-D) monitor .Ini telah diuji dengan sistem ThinkCentre dan ThinkPad dan serasi dengan sistem dan grafik adapter yang mematuhi bahagian yang berkaitan "VESA dan piawaian industri dan garis panduan bagi paparan monitor komputer masa" Versi 1.0. mod paparan yang disokong dan beberapa warna adalah fungsi unit sistem yang disertakan. Rangkaian penuh mod paparan, kadar refresh, dan bilangan warna yang ada dengan monitor ini mungkin tidak tersedia atau disokong dengan semua kombinasi unit sistem, sistem operasi mereka, dan perisian aplikasi. Pelaksanaan monitor Plug and Play mengikuti standard VESA DDC. Piawaian ini juga perlu dilaksanakan dalam sistem disertakan unit perkakasan dan perisian untuk menjadi berkesan.

Mod paparan yang disokong adalah fungsi unit sistem yang disertakan dan subsistem video. Rangkaian penuh mod paparan yang boleh didapati dengan monitor ini mungkin tidak tersedia atau disokong dengan semua kombinasi unit sistem, sistem operasi mereka, kad penyesuai video, dan perisian aplikasi.

Horizontal- dan menegak-penyegerakan pengaturan masa isyarat adalah kritikal untuk mencapai imej skrin diterima. Sebagai akibatnya, sokongan untuk semua kemungkinan variasi dalam H- dan masa V segerak untuk mana-mana mod paparan tidak boleh diandaikan. Pelarasan pengguna kawalan untuk membesarkan imej kepada saiz maksimum memerlukan penentuan masa isyarat mod paparan yang digunakan termasuk dalam spesifikasi monitor-masa. Bilangan colorsshown dalam mana-mana mod paparan akan melebihi 16 juta dan bergantung kepada keupayaan penyesuai video dalam unit sistem.

The ThinkVision L193p menyediakan FCC kelas B - pemasangan kediaman - pematuhan dalam semua mod paparanPelaksanaan pengurusan monitor kuasa mengikuti standard VESA DPMS. Piawaian ini juga perlu dilaksanakan dalam sistem disertakan unit perkakasan dan perisian untuk pengurusan kuasa monitor berkesan. Pelaksanaan sistem perlu menyediakan, tempoh kelewatan kuasa-down user-laras. Fungsi pengurusan kuasa monitor dipergunakan hanya selepas isyarat yang sesuai yang diterima daripada unit sistem dilampirkan atau penyesuai video.

Fungsi tertentu memerlukan unit sistem yang hendak sama dikonfigurasikan, supaya semua fungsi monitor mungkin tidak diaktifkan apabila dilampirkan kepada unit sistem tertentu. A TFT monitor 19.0-inci mempunyai hampir 4.0 juta transistor subpiksel diletakkan di atas keluasan melebihi 175 inci persegi. Kos-proses pembuatan berkesan memperkenalkan sebilangan kecil transistor subpiksel rosak. The L193p memenuhi ISO 13.406-2 Kelas 2 Pixel kecacatan standard. Penggunaan 50% latar belakang kelabu tidak digalakkan kerana sesetengah pengguna mungkin mengalami kesan FOS yang tidak diingini. Auto-Setup "corak ujian" boleh digunakan dengan Windows 3.1, Windows NT 3.5, Windows NT 4.0, Windows 95, Windows 98, Windows 2000 dan DOS 7.0 sahaja.

Spesifikasi:
BrandLenovo Thinkvision
ModelL193PC
Size19" inch
InputVGA
AdjustableYes
Dimension W x D x H (cm):
With Stand25.0 x 24.0 x 42.0 cm
Without Stand41.0 x 2.7 x 34.0 cm
Weight (kg)6.0 kg
Warranty Period3 months
Warranty TypeLocal Supplier Warranty

TYFON TECH SDN BHD menawarkan komputer murah terpakai & komputer riba yang telah diubahsuai, perkhidmatan membaiki i7 gaming komputer, membaiki komputer riba, sokongan IT teknikal dan perundingan boleh dibuat di Kepong KL Malaysia. Kami mempunyai bajet yang banyak & dengan harga yang berpatutan untuk menjimatkan kos anda. Semua peralatan kami diuji dalam keadaan baik & sangat sesuai untuk pejabat, perakaunan, kilang ataupun dirumah.

Anda boleh membeli tanpa rasa ragu-ragu kerana kami adalah pengedar dan memberi 3 bulan jaminan untuk menjamin nilai anda wang. Lawati laman web kami untuk model yang lebih terkini Desktop, Laptop, Monitor, Pencetak & HP Lenovo Dell i3 i5 & i7 gaming komputer.


Boleh hubungi & whatsapp untuk sebarang pertanyaan, tukar beli barang diterima.
Email: sales@tyfontech.com
03-62619838 - Office (Isnin-Sabtu 10pagi-7petang)
Tutup pada setiap Cuti Umum Kuala Lumpur.
018-2017110 – Chris Tang

TYFON TECH SDN BHD 1196293-X
Lot LG20 & LG21, Level LG, Desa Complex, Jalan Kepong, 52100 Kuala Lumpur, Malaysia.10pagi-7petang Isnin - Sabtu, Tutup pada cuti Umum Kuala Lumpur (5 minit berjalan kaki dari KTM Kepong Sentral atau melalui WAZE dan cari TYFON TECH SDN BHD)
Anda dialu-alukan untuk datang ke kedai kami untuk melihat dan boleh menguji produk kami. Untuk pelanggan yang sibuk dan tidak dapat datang, anda boleh order daripada website kami. Selepas menerima bayaran full, kami akan menghantar barang kepada anda dalam 1 hingga 3 minggu oleh perkhidmatan kurier (Anggaran caj Skynet kurier terletak dalam Malaysia Barat, Komputer Riba - RM15, Desktop - RM25, Bahagian Kecil Kurang daripada 1kg - RM7. * CPU / laptop terpakai dalam keluaran kosmetik kecil tidak memberi kesan fungsinya.

No comments