Berita Terkini

HP NOTEBOOK 15-AC192TX I5 LAPTOP

Penerangan:
HP NOTEBOOK 15 AC192TX I5 adalah 15.6 "inci prospek skrin besar komersial laptop bergaya, mudah untuk membawa dan berprestasi tinggi. Murah dan berpatutan dengan Kestabilan dan praktikal adalah satu kelebihan untuk ini komputer riba. Peranti input Baik, tugas berat, baki haba yang rendah dan penggunaan berdiam diri juga adalah kuat. walaupun dalam pasaran komputer riba terpakai juga sangat popular. Jika anda sedang mencari untuk bekerja lebih masa, yang tahan lama dan mudah untuk membawa reputasi yang baik Pelanggan laptop serba boleh perniagaan ini adalah sesuai untuk anda,

Ciri-ciri:

Memaparkan Intel Core i5-4210U menyediakan penyelesaian pengurusan jarak jauh yang membolehkan infrastruktur IT berasaskan perkakasan yang stabil, selamat dan dipercayai. Intel Core i5-4210U jenis pemproses Intel Haswell adalah 22nm Lithography Technology & 3 MB SmartCache untuk komputer notebook (generasi ke-3) dengan kelajuan jam pemproses (1.70GHZ) dan (2.70GHZ) harta mewah kelajuan jam maksimum dalam julat dual-core pemproses Intel.

Dengan penyimpanan 1TB HDD pemacu cakera dan ingatan 8GB PC3-12800 1600MHz DDR3 RAM (max boleh dinaik taraf kepada 16GB) yang boleh membolehkan anda untuk menyimpan lebih banyak data dan menggunakan perisian berganda pada masa yang sama. penggunaan lancar dan cekap tidak lagi mimpi.

Dengan 15.6 "pepenjuru HD BrightView WLED-backlit (1366 x 768) tontonan skrin kestabilan sudut adalah sangat baik. Gambar adalah mudah untuk mengenali dari semua pihak dan Anti-silau. Malah di luar juga pandangan yang sangat baik. Malah, pereka perisian juga selaras dengan komputer riba pelbagai guna.

Dibina pada kad grafik AMD Radeon R5 M330 Graphics paparan: 2GB, GDDR3 dan DiretX 12 untuk mengkonfigurasi PC anda dengan prestasi permainan yang lancar. Lebih cepat daripada anda melayan rujukan pengalaman permainan 3D lancar dengan lebih cepat dan lebih terperinci atau destinasi Designing.

Bantuan kos operasi yang lebih rendah dengan ENERGY STAR model berkelayakan disahkan sebagai EPEAT Gold.

Contain normal penyambung digunakan antara muka seperti: USB20, USB3.0, RJ-45 Ethernet- Base rangkaian kawasan tempatan (LAN) sambungan Gigabit kabel, Bluetooth, / g / n Wi-Fi extender 802.11b, semua trek di sebelah kanan dan depan supaya seluruh permukaan lebih kemas permukaan CC. Kerana terbina dalam HDMI supaya ia boleh memberitahu anda menyambungkan komputer kepada peranti skrin lebih besar seperti TV, projektor dan sebagainya.

Terbina dalam webcam membolehkan anda untuk berkomunikasi dengan rakan-rakan dan keluarga pada bila-bila dan jarak.

Terbina dalam Windows 10 Page Single Bahasa COA untuk menyediakan keselamatan yang lebih baik dan fungsi yang sangat baik untuk meningkatkan kecekapan kerja. HP NOTEBOOK 15 AC192TX dilengkapi dengan tingkap 10 tidak akan membiarkan anda menghadapi isu-isu perisian sistem dan keserasian.

Spesifikasi:
Model
HP NOTEBOOK 14-AC179TU
Processor Type
Intel Core i3-5005U 2.00GHz Broadwell
Hard Drive Capacity
500GB HDD
System Memory
4GB DDR3 1600MHz PC3-12800 RAM
Graphics Card           
Intel HD Graphics 5500
Display Size
14.0" diagonal HD BrightView LED-backlit Screen
Touch Screen
-
Camera Front
YES
Input/Output Ports
2x USB2.0, 1x USB3.0, 1x LAN, 1 x HDMI, 1x Audio Jack, 1x SD Slot, 1x VGA
DVD
-
Touchpad
Yes
Wireless Connectivity
Yes
Battery
Yes
AC Adapter
Yes
Operating System
Windows 10 Home Single Language COA
Dimension (L x W x H) cm
25.0 x 35.0 x 2.50 cm
Weight (KG)
2.5 KG

TYFON TECH SDN BHD menawarkan desktop murah terpakai & komputer riba yang diubahsuai, perkhidmatan membaiki komputer i7, laptop, sokongan IT teknikal dan perundingan di Kepong KL Malaysia. Kami mempunyai bajet yang banyak & berpatutan memenuhi asas komputer untuk menjimatkan kos anda. Semua peralatan kami diuji dalam keadaan baik & sangat sesuai untuk pejabat, perakaunan, kilang atau digunakan di rumah.

Anda boleh membeli dengan yakin kerana kami adalah pengedar dan menyediakan 3 bulan jaminan dijamin untuk menjamin nilai anda wang.

Lawati laman web kami untuk model yang lebih terkini Desktop, Laptop, Monitor, Pencetak & HP Lenovo Dell i3 i5 & komputer permainan i7:





Boleh hubungi/whatsapp untuk sebarang pertanyaan, tukar barang diterima:

Hubungi:
018-2017110 - Chris

Email:

TYFON TECH SDN BHD 1196293-X

Sales & Customer Services:
Lot G08, Level G, Desa Complex, Jalan Kepong, 52100 Kuala Lumpur, Malaysia.

Technical & Operation:
Lot LG20 & LG21, Level LG, Desa Complex, Jalan Kepong, 52100 Kuala Lumpur, Malaysia.
014 - 9600078 Technical support (Please provide INVOICE no)
03 - 62619838 - LG20 Office

10pagi - 7petang ,Isnin - Sabtu, Tutup pada setiap Kuala Lumpur Cuti Awam
(Jarak berjalan kaki 5min dari KTM kepong sentral atau boleh menggunakan carian waze TYFON TECH SDN BHD)

Anda dialu-alukan untuk datang kedai kami untuk melihat dan menguji produk. Bagi pelanggan sibuk untuk datang, anda boleh membeli dari laman web kami. Selepas menerima bayaran penuh, kami akan menghantar barang kepada anda dalam tempoh 1-3 hari waktu bekerja oleh perkhidmatan kurier (caj anggaran skynet kurier terletak malaysia barat muat komputer RM15, desktop-RM25, sebahagian kecil kurang daripada 1kg-RM7). * Digunakan CPU / laptop boleh ada kecil keluaran kosmetik yang tidak memberi kesan fungsinya. Harga adalah termasuk 6% GST. Item tidak termasuk dengan penghantaran, pemasangan dan pentauliahan kecuali dinyatakan. Tempoh bayaran: Kad pemindahan / kredit tunai / bank sahaja.

No comments