Berita Terkini

HP COMPAQ ELITE 8300 SFF I5 DESKTOP PC COMPUTER

Penerangan:
HP COMPAQ 8300 ELITE SFF adalah salah satu PC desktop komersial yang stabil dengan Intel Core i5-3570 jam tinggi kelajuan Generation 3th Intel Ivy Bridge pemproses dengan multimedia yang menakjubkan dan hebat untuk e-mel, kerja-kerja pejabat dan saiz mesin ini direka dengan menjimatkan tujuan ruang untuk membolehkan anda konfigurasi lebih fleksibel untuk ruang kerja anda dengan SFF (Faktor Bentuk Kecil) dan 10 terbina dalam USB port untuk sambungan peranti tujuan memudahkan tetamu. harga yang murah dan berpatutan dengan stabil dan praktikal adalah satu kelebihan untuk PC desktop ini. Walaupun dalam tangan kedua pasaran Desktop PC juga sangat popular. HP COMPAQ ELITE 8300 adalah kuat, dan sebuah syarikat PC nyata.

Ciri-ciri:

Memaparkan Intel Core i5-3570 menyediakan penyelesaian pengurusan jarak jauh berasaskan perkakasan yang membolehkan infrastruktur IT yang stabil, selamat dan boleh dipercayai. Intel Core i5-3570 Ivy Bridge Intel adalah jenis Generasi 3th pemproses I-siri menampilkan 22nm Lithography Technology & 6 MB Cache Smart untuk komputer desktop dengan pemproses kelajuan jam tinggi (3.40GHZ) dan kelajuan jam maksimum (3.80GHZ) , Ia boleh berurusan dengan lancar untuk tugas-tugas harian seperti Internet atau kerja pejabat dan prestasi tidak akan membiarkan anda ke bawah.

Dengan kapasiti simpanan cakera keras 1TB besar dan terbina dalam 8GB PC3-12800 memori 1600MHz DDR3 RAM (boleh dinaik taraf ke 16GB max) yang boleh membolehkan anda menyimpan lebih banyak data dan menggunakan perisian berganda pada masa yang sama. penggunaan lancar dan cekap tidak lagi mimpi. Jika mahu meningkatkan lagi kelajuan sistem dan perisian berjalan, anda boleh menggantikan pemacu cakera keras (HDD) ke dalam Cakera Keras Solid-State (SSD).


Mengandungi seperti penyambung biasanya menggunakan antara muka: VGA, USB2.0, USB3.0, Display Port, RJ-45 Ethernet- Base Ethernet rangkaian kawasan tempatan Connection (LAN) Gigabit kabel dengan kelajuan Gigabit yang 10/100 / 1000BASE-TX.


Terbina dalam paparan grafik untuk mengkonfigurasi PC anda dengan pemacu dan peranti data standard industri dan pilihan lain untuk perniagaan anda termasuk pilihan grafik diskret, rangkaian, permainan komputer. meningkatkan prestasi dan menyokong monitor dual dengan bersepadu Intel HD Graphics (2500) yang memaparkan 3D ™ dengan Intel Technology Intra cukup untuk bermain penuh HD dan walaupun 4K video di luar talian tanpa menjatuhkan mana-mana bingkai.


Membantu mengurangkan kos operasi dengan ENERGY STAR model berkelayakan disahkan sebagai EPEAT Gold.


Dengan perniagaan perlu diingat, HP Compaq 8300 Elite SFF diletakkan baris dalam dan beratur di pelabuhan dan pelabuhan USB depan untuk kemudahan. Digabungkan dengan Faktor Bentuk Kecil (SFF) saiz standard ada menjimatkan ruang yang diperlukan untuk persediaan.


Walaupun kini sistem terkini Windows untuk Windows 10, tetapi arus perdana masih windows 7, jadi HP COMPAQ 8300 ELITE SFF dilengkapi dengan Windows 7 Professional tidak akan membiarkan kamu berhadapan perisian sistem dan isu-isu keserasian.


Spesifikasi:

Processor Type:
Intel Core i5-3570 3.4Ghz
Hard Drive Capacity:
1TB HDD
System Memory:
8GB DDR3 1333MHz PC3-10600 RAM
Graphics Card:
Intel® HD Graphics 2500
DVD:
DVD+RW
Input/Output Ports:
6x USB2.0, 4x USB3.0, 1x VGA, 1x LAN, 1x Display Port, 2x Audio Jack
Operating System:
Windows 7 Professional COA
Dimension (L x W x H) cm:
38.0 x 10.0 x 33.50 cm
Weight (KG):
6.0kg

TYFON TECH SDN BHD menawarkan desktop murah terpakai & komputer riba yang diubahsuai, perkhidmatan membaiki komputer i7, laptop, sokongan IT teknikal dan perundingan di Kepong KL Malaysia. Kami mempunyai bajet yang banyak & berpatutan memenuhi asas komputer untuk menjimatkan kos anda. Semua peralatan kami diuji dalam keadaan baik & sangat sesuai untuk pejabat, perakaunan, kilang atau digunakan di rumah.

Anda boleh membeli dengan yakin kerana kami adalah pengedar dan menyediakan 3 bulan jaminan dijamin untuk menjamin nilai anda wang.

Lawati laman web kami untuk model yang lebih terkini Desktop, Laptop, Monitor, Pencetak & HP Lenovo Dell i3 i5 & komputer permainan i7:





Boleh hubungi/whatsapp untuk sebarang pertanyaan, tukar barang diterima:

Hubungi:
018-2017110 - Chris

Email:

TYFON TECH SDN BHD 1196293-X

Sales & Customer Services:
Lot G08, Level G, Desa Complex, Jalan Kepong, 52100 Kuala Lumpur, Malaysia.

Technical & Operation:
Lot LG20 & LG21, Level LG, Desa Complex, Jalan Kepong, 52100 Kuala Lumpur, Malaysia.
014 - 9600078 Technical support (Please provide INVOICE no)
03 - 62619838 - LG20 Office

10pagi - 7petang ,Isnin - Sabtu, Tutup pada setiap Kuala Lumpur Cuti Awam
(Jarak berjalan kaki 5min dari KTM kepong sentral atau boleh menggunakan carian waze TYFON TECH SDN BHD)

Anda dialu-alukan untuk datang kedai kami untuk melihat dan menguji produk. Bagi pelanggan sibuk untuk datang, anda boleh membeli dari laman web kami. Selepas menerima bayaran penuh, kami akan menghantar barang kepada anda dalam tempoh 1-3 hari waktu bekerja oleh perkhidmatan kurier (caj anggaran skynet kurier terletak malaysia barat muat komputer RM15, desktop-RM25, sebahagian kecil kurang daripada 1kg-RM7). * Digunakan CPU / laptop boleh ada kecil keluaran kosmetik yang tidak memberi kesan fungsinya. Harga adalah termasuk 6% GST. Item tidak termasuk dengan penghantaran, pemasangan dan pentauliahan kecuali dinyatakan. Tempoh bayaran: Kad pemindahan / kredit tunai / bank sahaja.

No comments